събота, 6 април 2013 г.

Пропуснати моменти

В миналия си пост “За изложбата “Магия от цветове”” съм пропуснала една много важна част в снимки: произведенията на Ани Йовева, която се представи с няколко гоблена, шита дантела кене и един специален вид бродерия –хардангер. Специално направих снимки на нейната работа, но когато качвах снимките се оказа, че тези с нейните експонати ги няма. Чудих се къде съм ги сложила, но така и не ги намерих. Реших, че възрастта ми си прави шега и просто съм забравила да ги снимам.  Какво беше учудването ми, когато преди няколко дни съвсем случайно ги открих в компютъра си?

Радвам се, че мога да ви ги покажа. В България, в момента, има много малко жени, които правят шита дантела /кене/ и Ани Йовева е една от тях. Кенето си е направо къртовска работа, макар и много красива. Вижте сами!

Няма коментари:

Публикуване на коментар